BORANG PESANAN / PERTANYAAN

Nama Penuh:
No. HP :
Alamat :
Email :
Website/Blog (jika ada) :
Maklumat Pesanan :
Kaedah Pembayaran Maybank
CIMB
PBB
Tempoh Pembayaran Akan Dibuat
Maklumat Bayaran (jika bayaran telah dibuat) / Lain2

Saya bersetuju bahawa pesanan yang telah dibuat akan terbatal dengan sendirinya jika saya tidak membuat sebarang pembayaran dalam tempoh seperti yang telah dinyatakan diatas dan saya juga faham bahawa pesanan tersebut tidak boleh ditukar atau dibatalkan walaupun setelah pembayaran dibuat.

 


This form powered by Freedback

Aug 2, 2010


^…..PENGUMUMAN….^
Prisma Kreatif Online Bizz adalah sebuah perniagaan
online yang telah beroperasi melebihi 2 tahun. Perniagaan
ini adalah sebuah perniagaan yang telah berdaftar dengan
Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM#: 001808728-V)
.
Lokasi perniagaan saya
di Penang. Jualan di sini adalah
secara borong dan runcit. Saya
mengalu-alukan kepada
sesiapa yang berminat untuk sertai saya
dalam
perniagaan ini dan seterusnya menjadi pengedar2 saya.

Antara produk yang saya niagakan adalah seperti set
cadar
classic home decor (100% cotton), patchwork quilt
lace/bersulam (100% cotton), one drop perfumes,

patchwork blanket dan
lain2 yang akan ditambah dari
masa ke semasa.
Sila
ke sebelah kanan blog saya dan cari
"ODP Pilihan Anda"
untuk
memudahkan pencarian anda nanti. Sesiapa yang
berminat
untuk menjadi pengedar bagi produk2 seperti
yang saya
sebutkan boleh hubungi saya untuk dapatkan
maklumat lanjut.

Blog cadar dll : http://prismakreatif.blogspot.com Terima Kasih di atas sokongan anda sume.. :)

PENGEDAR DIPERLUKAN UNTUK :
SET CADAR CLASSIC HOME DECOR
(100% cotton)
PATCHWORK QUILT
(lace/bersulam, 100% cotton)
ONE DROP PERFUMES
PATCH BLANKET
(selimut tampal)